tiistai 7. huhtikuuta 2009

• N E X T L E V E L •

Tosiaan, mun niskat ja hartiat on mielettömän kipeet vieläkin viikonlopun takia, kun Inkalla oli partyt ja siellä harrastettiin lattiamoshausta Britneyn ja gazen tahtiin. Univelkaakin koko viikonlopun takia kertyi ihan kiitettävästi mikä tarkoittaa etten ollut tänäänkään ajoissa koulussa.
Huomenna on Marun synttärit, se täyttää 17 ja lupasin viedä sen elokuviin katsomaan Watchmenin. Kävin päivemmällä Marun luona, ja vein sen äidille kukkia, osittain mummon painostuksen vuoksi. Sen mielestä oon ihan liian usein Marun luona. Kokeilinpas sitten siellä mustia piilareita ja tulin siihen tulokseen että ostan itselleni samanlaiset torstaina Helsingistä.





















Siinä näkyy miltä suunnilleen näytän kun mulla on mustat piilarit, tosin jouduin mun naamasta noin puolet leikkaamaan kun se mun ilme oli varsin mielenkiintoinen... Tossa kuvassa mun hiukset näyttää just sen värisiltä, millaiset näistä halusin sillon kun värjättiin nää, mut nää on normaalisti paljon erilaisemmat. Mut nyt tykkään ehkä näistä just enemmän kuin miltä nää näyttää tossa kuvassa !






















Kotiin tultuani, tein ehkä parasta lattea mitä koskaan aiemmin olen tehnyt, aaaaaa se oli niin hyvää *---*

Mun pitäis huomenna kai mennä töihin koulun jälkeen, että saan enemmän rahaa sinne helsinkiin. Sen jälkeen sit mennään marun kanssa sinne elokuviin ja ajattelin antaa sille sen leffan lisäks yhden toisen pienen jutun lahjaks, en tosin viel oo varma siitä, riippuu että millaisessa kunnossa se on huomenna... Torstaina oon menossa tosiaan Janikan luokse ilmeisesti Miriamin kanssa yöks, ja me tehdään sitä marun synttäriyllätysjuttua. Perjantaina onkin sit siellä pienet partyt ja lauantaina sit bigbig partyt.

Musta olis kiva nähdä kaikkia muitakin helsinkiläisiä erityisesti niitä joita en oo nähnyt oikeesti __pitkään aikaan, viimeksi joskus ..... montamonta kuukautta sitten.

Tänään pitää valvoa vielä pitkään, kahteentoista ainakin, koska mun pitää soittaa vielä yks puhelu tän yön aikana...

2 kommenttia: