maanantai 6. huhtikuuta 2009

H a p p i n e s s ~ ~

Tänään heräsin taas vaihteeksi pari tuntia myöhässä, kuten lähes jokaikinen aamu nykyään. Aamulla oli aivan ihana fiilis ja pitkästä aikaa ehdin juoda aamukahvia kun päätin että kouluun tulisin vasta kahdeltatoista. Siinä oli pari tuntia aikaa ja ehdin siis panostaa vaatteiden valintaan, meikkaukseen ja hiustenlaittoon. Laittautumisen yhteydessä kuuntelin Super Juniorin Happinessia joka on aivan loistava heräämiskappale ja jokaikinen kerta kun kuuntelen sitä aamulla, mulla on tunne ettei sinä päivänä mikään voi mennä pieleen.


Mun pitäisi alkaa tekemään kuviksen lopputyötä. Sen ideana on että tekisin kolme A3 kokoista taulua joissa kuvat öisestä Tokiosta. Ajattelin tehdä sen serigrafialla niin että ensin tulostaisin mustavalkoiset versiot kuvista ja valottaisin ne ja sen jälkeen maalaisin värit niiden päälle. Saa nähdä kuinka onnistun...


















Tässä yksi niistä kuvista.


Mun pitäisi mennä tänään koulun jälkeen keskustaan Pinjan kanssa. Ajattelin yrittää etsiä itselleni kevättakkia, kun tuo tämänhetkinen takki alkaa olemaan turhan lämmin. Ja jotkut uudet housut olisi myös kivat.
Torstaina oon lähdössä Helsinkiin Marun kanssa ja ajattelin ostaa sieltä joko mustat tai kirkkaan siniset/vihreät piilolinssit. En vaan osaa päättää että mitkä niistä olisi kivoimmat, mutta onneksi mulla on Maru mukana, se nimittäin lupasi auttaa päätöksessä.
Helsingissä olen koko pääsiäisloman eli torstaina koulun jälkeen lähdetään, ja maanantaina tullaan sitten takaisin Jyväskylään.

Enää kahdeksan viikkoa koulua joista kaks on neljäpäiväisiä ja sitten onkin jo kesäloma *---* En malta odottaa ! Tän vuoden kesälomasta on tulossa yksinkertaisesti paras ikinä jos kaikki suunnitelmat vaan toteutuu !

2 kommenttia:

  1. ooooh maalaus ! laita johqi valmiit, minä haluan katsoa 8)))) maalauksia omnom!

    vähä outoa ku kirjoitat kirjakielellä. kuulostaa aikuisemmalta


    .... sähläsinkö tän kaa joteki xD

    VastaaPoista
  2. noni en !
    floodi anteeksi.

    VastaaPoista